SZUKAJ

Wynik wyszukiwania

02/08/2019. Kategoria: Marka

Groupe PSA oraz CTAG i miasto Vigo po raz pierwszy testują systemy jazdy autonomicznej skomunikowane z infrastrukturą miejską

Organizacja CTAG1, Groupe PSA i miasto Vigo będą testować po raz pierwszy w środowisku miejskim technologie łączności na potrzeby rozwoju zautomatyzowanych funkcji samochodów. Celem jest weryfikacja skutecznej komunikacji między samochodami a infrastrukturą w złożonym środowisku miejskim. Dzięki technologiom komunikacji IoT (Internet of Things) i V2X (Vehicle to Everything) powstanie wiele nowych możliwości korzystania z samochodu.

czytaj więcej »

16/07/2019. Kategoria: Marka

CITROËN WSPIERA POLSKI ZWIĄZEK KAJAKOWY

Model Citroën SpaceTourer został przekazany do Polskiego Związku Kajakowego. Samochody mają pomóc w przygotowaniach reprezentacji do Igrzysk XXXII Olimpiady Tokio 2020 oraz w rozpowszechnianiu bogatej tradycji polskiego kajakarstwa. Wsparcie logistyczne jest wynikiem porozumienia podpisanego przez prezesa Polskiego Związku Kajakowego Tadeusza Wróblewskiego oraz dyrektora PSA Retail Polska, Piotra Borowieckiego.

czytaj więcej »

16/07/2019. Kategoria: Marka

Groupe PSA sprzedała 1,9 mln pojazdów na świecie w pierwszej połowie 2019 r.

• Wzmocnienie pozycji w Europie dzięki zwiększeniu udziału w rynku o 0,3 p.p.
• Uruchomienie produkcji w zakładach w Kenitrze w celu wsparcia ofensywy handlowej na Bliskim Wschodzie i w Afryce
• Elektryfikacja gamy i dziewięć zelektryfikowanych modeli w przygotowaniu

czytaj więcej »

10/07/2019. Kategoria: Marka

KAMPANIA „SEETROËN” Z TRZEMA NAGRODAMI NA MIĘDZYNARODOWYM FESTIWALU KREATYWNOŚCI CANNES LIONS 2019

• Kampania SEETROËN, która promuje okulary zapobiegające chorobie lokomocyjnej, została
uhonorowana trzema nagrodami na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions
2019.
• Kampania przygotowana we współpracy z agencją Traction (BETC) otrzymała Srebrnego i
Brązowego Lwa w kategorii „Outdoor” oraz Brązowego Lwa w kategorii „Doświadczenie i
aktywacja marki” (Brand Experience & Activation). Od startu w Internecie kampania
odnotowała ponad 20 milionów odsłon, a okulary sprzedały się w 15 000 sztuk. Zobacz
filmik: https://www.youtube.com/watch?v=YXpKjjZuc6A

czytaj więcej »