SZUKAJ

Wynik wyszukiwania

25/10/2018. Kategoria: Marka

Wzrost przychodów Groupe PSA o 7.8% w trzecim kwartale 2018 r.

Przychód Groupe PSA za trzeci kwartał wyniosły 15,4 miliarda euro1 a za 9 miesięcy 2018 roku – 54 miliardy euro (+29,1%);
Wzrost przychodów branży samochodowej Peugeot Citroën DS (PCD) o 0,8%:
- Silny wzrost udziału w rynku europejskim: +0,7 punktu2;
- Niekorzystny wpływ różnic kursowych, zwłaszcza w Argentynie, Brazylii i Turcji;
Przychody sektora motoryzacyjnego Opel Vauxhall (OV) wyniosły 3,9 miliarda euro;
Ogólnoświatowa sprzedaż Groupe PSA spadła o 16,7% ze względu na zawieszenie działalności w Iranie. Sprzedaż na rynku europejskim wzrosła o 8,1%

czytaj więcej »

24/10/2018. Kategoria: Marka

Nowa modułowa platforma Groupe PSA przystosowana do różnych rodzajów napędów

PLATFORMA O KLUCZOWYM ZNACZENIU DLA PRODUKCYJNYCH I ENERGETYCZNYCH WYZWAŃ GROUPE PSA.
W ramach realizacji planu strategicznego ,,Push To Pass” Groupe PSA zmniejszyła globalną liczbę swoich platform samochodowych, aby zoptymalizować koszty prac badawczo-rozwojowych oraz zracjonalizować procesy wdrażania do produkcji i procesy produkcyjne.

czytaj więcej »

12/10/2018. Kategoria: Marka

CITROËN ŚWIĘTUJE 70-LECIE LEGENDARNEGO MODELU 2CV

Citroën wystawił podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu 2018 najnowsze modele oraz legendarne 2CV. Umieścił je na honorowym miejscu, pionowo na jednej ze ścian swojego stoiska. Właśnie mija 70 lat od paryskiego Salonu Samochodowego 1948, podczas którego ten najpopularniejszy model Citroëna został po raz pierwszy zaprezentowany szerokiej publiczności.
Rocznicy poświęcone było specjalne wydarzenie, które odbyło się w czwartek 11 października o 18.00 na stoisku marki. Było to spotkanie publiczności z Françoisem Allainem, prowadzącym program „Vintage Mecanic” na kanale RMC Découverte i autorem książki o 2CV…

czytaj więcej »

18/09/2018. Kategoria: Marka

PSA Aftermarket na Salonie Automechanika we Frankfurcie

• Światowa ofensywa, premiery nowych produktów i usług
• Groupe PSA kontynuuje wdrażanie wielomarkowej strategii na rynku aftermarket, która jest jednym z filarów planu strategicznego Push to Pass

Celem, jaki stawia sobie Groupe PSA, jest spełnienie oczekiwań wszystkich klientów w zakresie obsługi posprzedażnej na całym świecie, niezależnie od ich budżetu jak również marki i wieku samochodu.

czytaj więcej »