SZUKAJ

Wynik wyszukiwania

20/04/2020. Kategoria: Marka

CITROËN ADVISOR 400000 OPINII POZOSTAJEMY BLISKO NASZYCH KLIENTÓW NAWET PODCZAS IZOLACJI...

W obliczu obowiązujących ograniczeń, utrzymywanie kontaktu oraz zaufania klientów jest kluczową kwestią. W tym kontekście Citroën Advisor jest prawdziwym atutem Citroëna. Interaktywna strona internetowa z recenzjami marki jest teraz dostępna w 58 krajach i ma ponad 400 000 recenzji. Od momentu premiery stale ulepszana i rozszerzana o nowe funkcje, takie jak oceny produktów i sprzedawców, pozwala marce i jej sieci być o krok do przodu pod względem przejrzystości, wymiany doświadczeń i kontaktu z klientami.

czytaj więcej »

10/04/2020. Kategoria: Marka

W TRAKCIE KRYZYSU COVID-19 CITROËN ORIGINS JEST ROZSZERZONY ZA POMOCĄ ARCHIWUM INA I PODCASTU (POP) ULAIRE Z LUC FERRY

- W czasach izolacji wirtualne muzeum Citroën Origins jest powiększone o archiwa INA (Institut National de l Audiovisuel = National Audiovisual Institute). Archiwa będą dotyczyły różnych tematów: Citroën i Ty, Citroën i gwiazdy, Citroën i przygoda itp.
- Citroën Origins będzie także gospodarzem nowych treści: podcast (POP) ULAIRE z francuskim filozofem Lucem Ferry m, który przedstawi swoją interpretację popularności marki w ciągu 5 cotygodniowych odcinków.
- Teraz dostępne na: www.citroenorigins.com

czytaj więcej »

08/04/2020. Kategoria: Marka

MARKA CITROËN PREZENTUJE LIFESTYLOWĄ KOLEKCJĘ Z AMI

- W lutym, Citroën pokazał w 100% elektryczny pojazd – Ami
- Podobnie jak pozostałe modele w ofercie, Ami był inspiracją dla lifestylowej kolekcji
- Produkty są dostępne w butiku online: https://lifestyle.citroen.com

czytaj więcej »

02/04/2020. Kategoria: Marka

MARKA CITROËN UDOSTĘPNIŁA DLA KLIENTÓW WIRTUALNY SALON

- Klienci mogą zapoznać się z aktualną ofertą online bez wychodzenia z domu
- Możliwość prezentacji wybranego modelu za pomocą aplikacji takich jak Messenger, Skype czy WhatsApp

czytaj więcej »