Najnowsze informacje

11/08/2015. Kategoria: Marka

SALON SAMOCHODOWY WE FRANKFURCIE 2015: KREATYWNOŚĆ, KOMFORT I TECHNOLOGIE.

CITROËN STAWIA NA SWOJE MOCNE STRONY

CITROËN to marka, która dynamicznie się rozwija, czego dowodem są m.in. zwycięstwa w wyścigach WTCC. Salon samochodowy we Frankfurcie będzie doskonałą okazją do publicznej prezentacji ambitnych celów Marki dzięki:

czytaj więcej »

21/04/2015. Kategoria: Modele

Następna generacja lekkich pojazdów dostawczych PSA Peugeot Citroën i General Motors będzie produkowana w hiszpańskim Vigo

PSA Peugeot Citroën (PSA) i General Motors (GM) ogłosiły rozpoczęcie produkcji następnej generacji lekkich pojazdów dostawczych segmentu B w zakładzie PSA w Vigo w Hiszpanii, w ramach współpracy strategicznej obu koncernów.

czytaj więcej »

27/02/2015. Kategoria: Marka

MARKA CITROËN NA SALONIE GENEWSKIM 2015: 50 MILIONÓW SPRZEDANYCH SAMOCHODÓW W DUCHU KREATYWNOŚCI!

CITROËN: marka o wyjątkowej tożsamości świętować będzie 50 milionów samochodów sprzedanych od momentu jej powstania.
Światowe premiery: Nowy CITROËN Berlingo Multispace i Berlingo MOUNTAIN VIBE concept.
Nowości: Nowa gama CITROËNA C4 i C3 Picasso „Black Top”
Odnowiona gama, która stanowi odbicie czystej i optymistycznej stylistyki, komfortu dla ciała i ducha, a także inteligentnych technologii.

czytaj więcej »

20/02/2015. Kategoria: Marka

MARKA CITROËN NA SALONIE W GENEWIE 2015: 50 MILIONÓW SAMOCHODÓW I NADAL KREATYWNA!

Kreatywność i odwaga, zabarwione często szczyptą zuchwałości – to właśnie te czynniki złożyły się na trwającą już ponad 95 lat „success story” marki CITROËN! Symbolem tego sukcesu może być wynik, jaki Marka osiągnie wiosną bieżącego roku: 50 milionów samochodów sprzedanych od momentu swojego powstania. Logo CITROËNA stało się symbolem samochodów wyrazistych, komfortowych, pomysłowych i przyjaznych dla użytkownika ale także innowacyjnych usług.

czytaj więcej »