SZUKAJ

Najnowsze informacje

06/05/2020. Kategoria: Historia

HISTORIA KOMFORTU CITROËNA ODCINEK 1

- Pojęcie komfortu jest od ponad 100 lat w sercu modeli Citroëna.
- W tym okresie, w którym każdy odkrywa na nowo swoje wnętrze, Citroën wraca do programu Citroën Advanced Comfort®. Programu, którego celem jest ukierunkowanie koncepcji pojazdów marki Citroën na wyjątkowy rodzaj komfortu, będącego prawdziwym znakiem rozpoznawczym marki.

czytaj więcej »

30/04/2020. Kategoria: Marka

EUROREPAR Car Service w Polsce oferuje swoje usługi

- Wszystkie 64 warsztaty Eurorepar Car Service w Polsce są aktualnie otwarte i świadczą usługi w pełnym zakresie utrzymania prawidłowego stanu technicznego samochodów w segmencie pojazdów do 3,5 t.

- W związku z ogłoszonym stanem epidemii, we wszystkich warsztatach Eurorepar Car Service wprowadzone zostały wzmocnione środki ostrożności.

- Polskie platformy Distrigo bez zakłóceń kontynuują zaopatrywanie warsztatów.

czytaj więcej »

29/04/2020. Kategoria: Marka

100% ELEKTRYCZNY AMI GAMA I CENY WE FRANCJI

27 lutego Citroën zaprezentował Ami – 100% ëlectric, przełomowe i innowacyjne rozwiązanie mobilności w mieście dostępne dla wszystkich.
Ami jest drugim pojazdem ofensywy elektrycznej rozpoczętej przez Citroëna w 2020 roku. Dzięki Ami Citroën oferuje wyjątkową odpowiedź na wyzwanie mobilności w mieście, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców miast. Ami to indywidualne rozwiązanie mobilności, jest w 100% elektryczny i dostępny dla wszystkich.

czytaj więcej »

20/04/2020. Kategoria: Marka

CITROËN ADVISOR 400000 OPINII POZOSTAJEMY BLISKO NASZYCH KLIENTÓW NAWET PODCZAS IZOLACJI...

W obliczu obowiązujących ograniczeń, utrzymywanie kontaktu oraz zaufania klientów jest kluczową kwestią. W tym kontekście Citroën Advisor jest prawdziwym atutem Citroëna. Interaktywna strona internetowa z recenzjami marki jest teraz dostępna w 58 krajach i ma ponad 400 000 recenzji. Od momentu premiery stale ulepszana i rozszerzana o nowe funkcje, takie jak oceny produktów i sprzedawców, pozwala marce i jej sieci być o krok do przodu pod względem przejrzystości, wymiany doświadczeń i kontaktu z klientami.

czytaj więcej »