Najnowsze informacje

28/08/2019. Kategoria: Modele

NOWY SUV CITROËN C5 AIRCROSS SAMOCHODEM PROWADZĄCYM 6. NOCNY 4F PÓŁMARATON PRASKI

Marka Citroën dołączyła do grona sponsorów 6. Nocnego 4F Półmaratonu Praskiego. Najnowszy produkt marki – Nowy SUV Citroën C5 Aircross – będzie samochodem prowadzącym bieg. Już podczas odbioru pakietów startowych Citroën motywuje do walki o najlepsze czasy. Przyjdź do Soho Factory i napisz na samochodzie, w jaki czas celujesz!

czytaj więcej »

30/07/2019. Kategoria: Modele

NOWY SUV CITROËN C5 AIRCROSS - JUŻ 50 000 SPRZEDANYCH SAMOCHODÓW!

Pół roku po wprowadzeniu na rynek sprzedano ponad 50 000 egzemplarzy Nowego SUV-a Citroën C5 Aircross. Model zajmuje trzecie miejsce w rankingu najlepiej sprzedających się samochodów osobowych marki. SUV-y stanowiły jedną czwartą światowej sprzedaży Citroëna w pierwszym półroczu (C3 Aircross + C5 Aircross). W Europie Nowy SUV Citroën C5 Aircross ma duży udział w dynamice sprzedaży Citroëna. W pierwszym półroczu marka odnotowała najwyższy wzrost w grupie 12 najlepiej sprzedających się marek samochodowych.

czytaj więcej »

25/06/2019. Kategoria: Modele

CZYTELNICY INTERII ZAGŁOSOWALI NA NOWEGO SUVA CITROËNA C5 AIRCROSS!

Już po raz czwarty portal Interia.pl przeprowadził plebiscyt MotoAs. O laury ubiegało się przeszło 100 samochodów, rywalizujących w 10 kategoriach. Wśród tych „Na każdą drogę” najwięcej głosów otrzymał Nowy SUV Citroën C5 Aircross.

czytaj więcej »

14/11/2018. Kategoria: Modele

CITROËN – BLISKO 100 LAT HISTORII KOMFORTU

Citroën otwiera kolejny etap w niemal 100-letniej tradycji innowacyjności komfortu podróżowania i prezentuje podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu nowego SUV-a C5 Aircross. Nowy, ultra modułowy SUV marki oferuje zupełnie nowy rodzaj doznań z jazdy. Szczególnie ze względu na zawieszenie z Progresywnymi Ogranicznikami Hydraulicznymi® i fotele Advanced Comfort jest kolejnym świadectwem osiągnięć Citroëna w ustawicznym zwiększaniu komfortu podróżowania. W ciągu blisko 100-letniej historii marka wielokrotnie dowodziła konsekwencji i śmiałości rozwiązań służących dobremu samopoczuciu kierowcy i pasażerów. Komfort Citroëna, jedyny w swoim rodzaju i wyróżniający markę od 1919 roku, efekt wielu nowatorskich rozwiązań, stał się jej prawdziwym znakiem rozpoznawczym. Obecnie Citroën wykorzystuje bogaty dorobek w tym zakresie w ramach programu Citroën Advanced Comfort®. Program jest inspirowany oczekiwaniami klientów i tworzy podwaliny globalnego, nowoczesnego i wieloaspektowego komfortu, opartego na czterech głównych filarach: komforcie jazdy, komforcie na codzień, komforcie użytkowania i komforcie psychicznym.

czytaj więcej »