SZUKAJ

Najnowsze informacje

18/01/2019. Kategoria: Marka

Nowy rekord w 2018 roku – 3,9 miliona sprzedanych samochodów i wzrost ogólnoświatowej sprzedaży Groupe PSA o 6,8%

• Wzrost sprzedaży piąty rok z rzędu i wzmocnienie pricing power pomimo niekorzystnej sytuacji gospodarczej i geopolitycznej.
• Core Model Strategy przynosi efekty – sukces nowych modeli i pozycja lidera w Europie na rynku lekkich samochodów dostawczych.

czytaj więcej »

17/01/2019. Kategoria: Marka

Groupe PSA rozpoczyna w fabryce w Tychach produkcję 3 cylindrowego silnika benzynowego Turbo PureTech

• Zakład w Tychach został doinwestowany kwotą 250 mln EUR, która umożliwiła zwiększenie wydajności i uruchomienie produkcji silnika 1.2 Turbo PureTech.
• Zmodernizowany zakład wdrożył procesy i standardy jakości Groupe PSA.
• Moce produkcyjne szacowane na poziomie do 460 000 silników powinny zaspokoić rosnące zapotrzebowanie klientów na silniki benzynowe.

czytaj więcej »

16/01/2019. Kategoria: Historia

CITROËN Z SERIĄ SPECJALNĄ „ORIGINS” ŚWIĘTUJE STULECIE KREATYWNOŚCI I ŚMIAŁYCH KONCEPCJI

Stulecie marki - Citroën rozpoczyna obchody stulecia istnienia marki od zaprezentowania serii specjalnej dostępnej w modelach C1, C3, kompaktowym SUV-ie C3 Aircross, nowym hatchbacku C4 Cactus oraz C4/Grand C4 SpaceTourer. Te wersje znajdą się w sprzedaży w pierwszej połowie 2019 roku dla upamiętnienia stulecia kreatywności i śmiałych koncepcji marki.

czytaj więcej »

15/01/2019. Kategoria: Sport

SEZON RAJDOWY 2019 ZESPOŁU CITROËN TOTAL WRT ROZPOCZĘTY!

Wystawa samochodowa Autosport International, odbywająca się w National Exhibition Centre
w Birmingham, była dla zespołu Citroën Total World Rally Team okazją do ogłoszenia planów na sezon 2019 Rajdowych Mistrzostw Świata FIA. W Wielkiej Brytanii zaprezentowano rajdowe Citroëny C3 WRC, którymi w nadchodzących rundach sezonu 2019 startować będą załogi Sébastien Ogier / Julien Ingrassia i Esapekka Lappi / Janne Ferm. Samochody pokazane zostały w nowych barwach, zaprojektowanych dla uczczenia stulecia marki Citroën. Projekt graficzny aut oprócz współpracy partnerskiej z firmami Total i Michelin uwzględnia także powrót marki Red Bull w roli partnera i sponsora.

czytaj więcej »