Jeśli chcesz otrzymywać od Citroën Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Citroën Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Citroën Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Przejdź dalej

Marka

WEEKEND Z SAMOCHODEM KONCEPCYJNYM CACTUS M

19/11/2015. Kategoria: Marka

Samochody koncepcyjne to unikatowe pojazdy, projektowane z myślą o targach samochodowych, których właściwie nigdy nie widuje się na drogach. Na jeden – wyjątkowy weekend - CITROËN powierzył kluczyki do samochodu koncepcyjnego CACTUS M dwójce zwycięzców konkursu „Beach & Breakfast”. Ten niezwykły projekt był okazją dla Marki, aby sprawdzić, czy zgodnie ze złożoną obietnicą, samochód gwarantuje pełen komfort i wyróżnia CACTUSA M na tle konkurencji. Chwile „100% feel good” można już teraz zobaczyć na filmie wideo.

Samochód koncepcyjny pozwala na testowanie nowych tendencji stylistycznych i wyrażenie wartości którymi kieruje się Marka. W modelu CACTUS M, CITROËN przedstawia własną, odmienną wizję samochodu, pełną optymizmu, świeżości, a zarazem funkcjonalności. CITROËN chciał, by ta obietnica nie ograniczyła się do stoiska na salonie we Frankfurcie, i by jej wiarygodność mogli sprawdzić w rzeczywistych warunkach zwycięzcy konkursu „Beach & Breakfast”. Dzięki temu dwie osoby mogły spełnić swoje marzenia i przetestować ten jedyny w swoim rodzaju pojazd w czasie wyjątkowego weekendu w dniach 23-25 października.