Jeśli chcesz otrzymywać od Citroën Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Citroën Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Citroën Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Przejdź dalej

Marka

SALON SAMOCHODOWY WE FRANKFURCIE 2015. CITROËN STAWIA NA SWOJE MOCNE STRONY

15/09/2015. Kategoria: Marka

Od ponad 95 lat CITROËN zaskakuje i przełamuje obowiązujące kanony samochodowe dzięki swojej śmiałości i kreatywności, oferując samochody na czasie, o niepowtarzalnym stylu, wygodne i przyjazne w użytkowaniu. Jest to inne spojrzenie na samochód, które nie tylko obejmuje sam produkt, ale odnosi się również do serwisu i do sieci sprzedaży, aby zaoferować klientom łatwe i bezstresowe użytkowanie. Jest to unikalne podejście, w które CITROËN angażuje się dzisiaj całkowicie.
CITROËN to marka nie tylko odnosząca zwycięstwa w wyścigach WTCC, ale też dynamicznie się rozwijająca. Salon samochodowy we Frankfurcie będzie doskonałą okazją do publicznej prezentacji ambitnych celów marki:

ODWAŻNE I KREATYWNE CONCEPT CARY

Z okazji Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie CITROËN przedstawia swoją wizję samochodu poprzez dwa concept cary o wyrazistym stylu:
- Premiera światowa: concept car CITROËN CACTUS M. CITROËN proponuje świeży i dynamiczny wariant modelu C4 Cactus – samochodu wyjątkowego pod względem stylistyki i osobowości. Linia nadwozia nawiązuje do optymistycznego stylu „outdoorowego”, nastawionego na aktywny wypoczynek, który odwołuje się do kultowego modelu Méhari i doskonale wpisuje się w wartości marki CITROËN.
- Premiera europejska: concept car AIRCROSS. Jest to wizja nadwozia typu SUV widziana oczami marki CITROËN. Concept car Aircross, po raz pierwszy prezentowany w Europie, o nadwoziu spełniającym oczekiwania różnych rynków na całym świecie, jest doskonałą ilustracją potencjału Marki, jeśli chodzi o jej nowe pozycjonowanie i możliwości ekspansji do wyższych segmentów.

W ten sposób marka CITROËN podkreśla swoją tożsamość i kreatywność, które wciąż zaskakują.