SZUKAJ



Jeśli chcesz otrzymywać od Citroën Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Citroën Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Citroën Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Przejdź dalej

Marka

TRZECIE MIEJSCE DLA MARKI CITROËN W WIELKIM TEŚCIE SALONÓW!

18/10/2021. Kategoria: Marka

30 września 2021 r., podczas konferencji motoryzacyjnej „ELEKTRYZUJACE CZASY” organizowanej przez Minds & Roses Automotive w partnerstwie z Kantar Polska zostały wręczone nagrody za najlepsze wyniki w tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat. Marka Citroën zajęła trzecie miejsce.

Wielki Test Salonów odbył się już po raz osiemnasty. To największe tego typu badanie na polskim rynku. Tajemniczy klienci odwiedzają salony sprzedaży nowych aut, wcielają się w rolę klientów i oceniają jakość obsługi. Marka Citroën znalazła się w tym roku na trzecim miejscu. Nagrody wręczali Stanisław Sewastianowicz, redaktor naczelny tygodnika Auto Świat oraz Michał Roszkowski, Senior Partner w agencji Minds & Roses Automotive.

 

Statuetkę w imieniu marki Citroën odebrała Iwona Bartosik, dyrektor marki Citroën: „W imieniu marki Citroën chciałabym bardzo podziękować za zaangażowanie sieci dealerskiej, którego dowodem jest ta nagroda. To miejsce na podium jest efektem wprowadzanych przez nas rozwiązań poprawiających jakość obsługi, która jest dla nas jednym z priorytetów. Chcemy, żeby nasi klienci byli zadowoleni i mieli poczucie wsparcia podczas całego procesu zakupowego. Marka Citroën zgodnie ze swoim hasłem reklamowym „Inspired by you” odpowiada na potrzeby swoich klientów. Nasze punkty sprzedaży oprócz profesjonalnej obsługi mają dawać naszym klientom poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Cieszymy się, że nasze działania przynoszą rezultaty.”