Jeśli chcesz otrzymywać od Citroën Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Citroën Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Citroën Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Przejdź dalej

Modele

NOWOCZESNY I SOLIDNY OPRACOWANY I PRODUKOWANY W INDIACH I AMERYCE POŁUDNIOWEJ NOWY CITROËN C3 WZMACNIA MIĘDZYNARODOWĄ STRATEGIĘ WZROSTU CITROËNA

20/09/2021. Kategoria: Modele

Citroën rozwija ofensywę na rynkach pozaeuropejskich. Marka zaprezentowała właśnie nowego C3, uniwersalnego hatchbacka o długości niespełna 4 m, który zapewni marce rozwój na rynkach indyjskim i południowoamerykańskim.
Nowy Citroën C3 to pierwszy z linii trzech samochodów przeznaczonych na rynki całego świata, opracowanych i produkowanych w Indiach i Ameryce Południowej. Nowe modele pojawią się w sprzedaży w obu regionach w ciągu najbliższych 3 lat
Nowy C3 to nowoczesny hatchback, dostosowany do potrzeb i warunków drogowych w obu regionach. Zapewni komfort i dostęp do technologii łączności postępowym klientom, szukającym prestiżowego auta, które zagwarantuje im bezstresową eksploatację.
Nowy C3 to także samochód z charakterem. Dostosowuje się do terenu podobnie jak SUV-y. Ma wyższy prześwit, podwyższoną maskę i wysoko umieszczony fotel kierowcy. Zadbano również o wygodę podróżujących. Oprócz wysokiego poziomu komfortu, z którego słynie marka Citroën, nowy model ma jedną z największych kabin na rynku a pomysłowe rozwiązania ułatwiają korzystanie z samochodu na co dzień, np. dzięki możliwości sparowania smartfona z ekranem dotykowym w rozmiarze XXL o przekątnej 10’’.
Nowy Citroën C3 wejdzie do sprzedaży w pierwszym półroczu 2022 roku i zaoferuje klientom nową jakość. W zależności od rynku pojawi się oferta innowacyjnych usług i zostanie uruchomiona sprzedaż online.

 

„Zapewnienie przyszłości marce Citroën wymaga ekspansji na rynki pozaeuropejskie przy jednoczesnym umocnieniu pozycji na rynkach, na których już jesteśmy obecni, jak Ameryka Południowa, Bliski Wschód, Afryka, Azja czy Chiny oraz otwarcia się na Indie, które już wkrótce staną się trzecim co do wielkości rynkiem na świecie. W tym celu realizujemy ambitny plan wprowadzania nowych produktów przeznaczonych na rynki pozaeuropejskie z trzema premierami w ciągu trzech lat. Będą to modele opracowane, zaprojektowane i produkowane w regionach o strategicznym znaczeniu. To samochody doskonale wpisujące się w styl Citroëna i zapewniające typową dla marki pogodę ducha za kierownicą. Nowy C3 jest ważnym elementem w przyspieszeniu międzynarodowej ekspansji. Ten niespełna 4-metrowy hatchback jest niejako „pierwszym członem rakiety” i już wkrótce pojawi się w bardzo ważnym segmencie w Indiach i Ameryce Południowej. Nowoczesny, zapewniający dostęp do technologii łączności, przystosowany do lokalnych warunków użytkowania... ten samochód ma wszystkie atuty, żeby stać się siłą napędową rozwoju Citroëna.”
Vincent Cobée – dyrektor generalny marki Citroën

 

NOWY CITROËN C3 - PROJEKT NA MIARĘ POTRZEB STRATEGICZNYCH REGIONÓW

 

Aby spełnić wymagania indyjskiego i południowoamerykańskiego rynku Citroën postanowił zmienić typowy proces projektowania i produkcji nowego modelu i powierzył część prac stylistyczno-rozwojowych zespołom w obu regionach. W ten sposób powstał niepowtarzalny, „szyty na miarę” samochód. Dzięki znajomości realiów społeczno-kulturowych i potrzeb klientów w obu regionach nowy C3 jest modelem pomyślanym, opracowanym i produkowanym przez i dla Indii oraz Ameryki Południowej.

 

PROGRAM, KTÓRY IDEALNIE TRAFIA W OCZEKIWANIA OBU RYNKÓW
Nowy Citroën C3 jest symbolem nowego rozdziału w historii marki. Powstają modele wierne filozofii Citroëna, ale zarazem przenalizowane i opracowane wraz z lokalnymi zespołami projektowymi, by opracować produkt, który uwzględni specyfikę rynków Indii i Ameryki Południowej. Nowy C3 to pierwszy model powstały w ramach programu „C Cubed” ogłoszonego w 2019 roku. Jest to rodzina trzech modeli, które wejdą na rynki całego świata do 2024 roku. Program opiera się na trzech filarach: stworzeniu konkurencyjnej oferty wyrazistych stylistycznie samochodów w najważniejszych segmentach rynku, o wysokim poziomie komfortu typowym dla Citroëna i dostosowanych do specyfiki krajów, dla których są przeznaczone.

Przyszłe Citroëny będą produkowane w regionach docelowych przy znacznym wykorzystaniu lokalnych dostawców części, co świadczy o zaangażowaniu firmy w gospodarkę tych państw, a także jest zgodne ze strategią redukcji kosztów. Ma to być oferta modeli wiernych pozycjonowaniu marki jako producenta popularnych samochodów: nowoczesnych, wysokiej jakości, o atrakcyjnej stylistyce i wyposażeniu, a także starannie przemyślanym poziomie łącznych kosztów (zakupu i użytkowania).