SZUKAJ



Jeśli chcesz otrzymywać od Citroën Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Citroën Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Citroën Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Przejdź dalej

Sport

CITROËN JUŻ SKONCENTROWANY NA SEZONIE 2020!

07/11/2019. Kategoria: Sport

Sébastien Ogier i Julien Ingrassia mogli toczyć równą walkę z konkurentami tylko do drugiego odcinka specjalnego rajdu. Awaria układu hydraulicznego mocno spowolniła ich jazdę – to oznaczało straty czasowe, które pozbawiły ich szansy na wysokie miejsce na mecie. W kolejnych etapach rajdu zespół Citroën Total World Rally Team potwierdził postępy w zakresie osiągów C3 WRC na asfalcie, ale nie był w stanie przeszkodzić w rozstrzygnięciu, już w Hiszpanii, rywalizacji o tytuł rajdowego mistrza świata kierowców i pilotów.

Sébastien Ogier i Julien Ingrassia bardzo dobrze rozpoczęli pierwszy etap rajdu rozgrywany na nawierzchni szutrowej – od zwycięstwa na OS1. Niestety, ich nadzieje na końcowy triumf rozwiały się w chwilę później wskutek awarii układu hydraulicznego. Samochód został naprawiony, ale straty czasowe spowodowane wolniejszą jazdą stawiały francuską załogę już tylko w roli pretendentów do miejsc w końcówce pierwszej dziesiątki. Rzeczywiście, w sobotnim etapie Ogier i Ingrassia awansowali na ósmą pozycję, udowadniając kilkoma znakomitymi czasami, że Citroën C3 WRC staje się coraz skuteczniejszy na drogach asfaltowych. W niedzielę wobec różnic czasowych niedających szans na dalszy awans Ogier potraktował jazdę do mety jako test przed wyzwaniami czekającymi go w przyszłości.