SZUKAJ



Jeśli chcesz otrzymywać od Citroën Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Citroën Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Citroën Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Przejdź dalej

Marka

Groupe PSA wzmacnia swoją pozycję na rynku obsługi posprzedażnej w Polsce

03/10/2019. Kategoria: Marka

• Konsekwentne wdrażanie wielomarkowej strategii obsługi posprzedażnej Groupe PSA na polskim rynku
• Dalszy rozwój marek Distrigo, Eurorepar Car Serwis i Eurorepar
• Zwiększenie oferty produktów i usług

Groupe PSA stale dynamicznie się rozwija, również w obszarze usług posprzedażnych, niezwykle ważnych ze względu na utrzymanie poczucia lojalności naszych obecnych klientów oraz pozyskania nowych, także tych posiadających samochody innych marek. Wprowadzona przez grupę oferta sprawnej dystrybucji części zamiennych oraz produktów towarzyszących najwyższej jakości, a także zapewnienie sieci wielomarkowych warsztatów i serwisów, oferujących kompleksowe usługi jest odpowiedzią na oczekiwania klientów różnych marek na rynku, na którym 90% parku samochodowego to auta powyżej 2 lat – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny Groupe PSA w Polsce.

 

W dniu 3 października w Warszawie odbyło się spotkanie należącej do Groupe PSA sieci warsztatów Eurorepar Car Serwis. Przy tej okazji Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny Groupe PSA w Polsce, oraz Piotr Karaszewicz, dyrektor serwisu i części zamiennych Groupe PSA w Polsce, zaprezentowali dotychczasowe działania grupy na polskim rynku obsługi posprzedażnej oraz plany na przyszłość.