SZUKAJ



Jeśli chcesz otrzymywać od Citroën Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Citroën Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Citroën Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Przejdź dalej

Marka

KAMPANIA „SEETROËN” Z TRZEMA NAGRODAMI NA MIĘDZYNARODOWYM FESTIWALU KREATYWNOŚCI CANNES LIONS 2019

10/07/2019. Kategoria: Marka

• Kampania SEETROËN, która promuje okulary zapobiegające chorobie lokomocyjnej, została
uhonorowana trzema nagrodami na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions
2019.
• Kampania przygotowana we współpracy z agencją Traction (BETC) otrzymała Srebrnego i
Brązowego Lwa w kategorii „Outdoor” oraz Brązowego Lwa w kategorii „Doświadczenie i
aktywacja marki” (Brand Experience & Activation). Od startu w Internecie kampania
odnotowała ponad 20 milionów odsłon, a okulary sprzedały się w 15 000 sztuk. Zobacz
filmik: https://www.youtube.com/watch?v=YXpKjjZuc6A

Cannes było gospodarzem największego wydarzenia poświęconego komunikacji i reklamie, Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2019. W tym roku do udziału zgłoszono ponad 30 000 kampanii z 90 krajów. Zwyciężyły kampanie wyróżniające się kreatywnością.
Kampania SEETROËN stworzona przez agencję Traction (BETC) zdobyła trzy nagrody:

• Srebrnego i Brązowego Lwa w kategorii Outdoor,
• Brązowego Lwa w kategorii Brand Experience & Activation.

Wprowadzona przez Citroëna w czerwcu zeszłego roku kampania SEETROËN, promująca okulary przeciw chorobie lokomocyjnej, odbiła się szerokim echem: ponad 20 milionów wyświetleń w sieci i 15 000 sprzedanych egzemplarzy w ciągu kilku miesięcy. Ten sukces sprawił, że CITROËN wprowadził w maju nowy model okularów: SEETROËN S19.