SZUKAJ



Jeśli chcesz otrzymywać od Citroën Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Citroën Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Citroën Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Przejdź dalej

Marka

CITROËN WCHODZI NA RYNEK INDYJSKI

09/04/2019. Kategoria: Marka

Linda Jackson, CEO marki Citroën, na konferencji prasowej w Chennai w południowych Indiach oficjalnie potwierdziła debiut marki na rynku indyjskim. To kolejny krok w realizacji strategii rozwoju Citroëna na światowych rynkach. Marka rozpocznie ofensywę w Indiach w 2020 roku, wprowadzając flagowego SUVa C5 Aircross.

Po ogłoszeniu przez Carlosa Tavaresa, prezesa zarządu Groupe PSA, drugiej fazy planu Push to Pass (26 lutego – wyniki finansowe za rok 2018), Linda Jackson, CEO marki Citroën, oficjalnie potwierdziła wejście marki na indyjski rynek. Informacja została przekazana podczas konferencji prasowej w Chennai w południowych Indiach. W konferencji wzięli również udział Carlos Tavares, Emmanuel Delay, który jest dyrektorem Groupe PSA na region Indii i Pacyfiku oraz Roland Bouchara, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Citroën India.

MOCNY IMPULS DLA MIĘDZYNARODOWEGO ROZWOJU MARKI

Marka wdroży w Indiach swój program „Inspired by You”, wykorzystując te same metody, które pozwoliły osiągać sukces w Europie i zapewniły wzrost i zwiększenie udziału w rynku w ciągu ostatnich pięciu lat:

- Mocna i bardzo zróżnicowana oferta, którą cechuje unikatowa stylistyka i wysoki komfort użytkowania.       Cechy te są cenione przez klientów i wzmacniają pozycję marki na silnie konkurencyjnym rynku motoryzacyjnym.

- Bezkonkurencyjne w branży motoryzacyjnej podejście do klienta (jakość obsługi w sieci, podejście     marketingowe, usługi, digitalizacja, itp.).

- Pozycjonowanie cenowe dostosowane do specyfiki rynku indyjskiego: dzięki strategii zakładającej wysoki   udział lokalnych dostawców (ponad 90%), z wykorzystaniem dwóch firm joint venture pomiędzy Groupe PSA a   spółkami należącymi do Grupy CK Birla (montaż i dystrybucja samochodów oraz produkcja układów napędowych).