Jeśli chcesz otrzymywać od Citroën Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Citroën Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Citroën Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Przejdź dalej

Modele

ŚWIATOWA PREMIERA SPACETOURERA THE CITROËNIST CONCEPT

05/03/2019. Kategoria: Modele

- Podczas Salonu Samochodowego Genewa 2019, Citroën zaprezentował w ramach światowej premiery model SpaceTourer The Citroënist Concept – nowoczesny van z charakterem, inspirowany pragnieniem swobody i wspólnego spędzania czasu. To prawdziwa mobilna przestrzeń do życia i pracy. Stwarza nieograniczone możliwości wypadów w nieznane z zachowaniem łączności ze światem.
- Nazwa modelu wiąże się z najważniejszymi cechami marki Citroën, które cenią jej fani - sylwetki pełnej wyrazu i swobody podróżowania w najwyższym komforcie.
- Swoboda jest tym większa, że wraz z koncepcyjnym modelem powstał unikatowy rower zgodny ze stylistyką samochodu „Rider The Citroënist by Martone”, zaprojektowany we współpracy z firmą Martone. Rower będzie można nabyć online na stronie www.lifestyle.citroen.com, podobnie jak inne produkty z serii „The Citroënist”.
- Unikatowy, koncepcyjny model kampera, stworzony na bazie SpaceTourera ma wyjątkowe wnętrze, zaprojektowane we współpracy z firmą Pössl, dostawcą Campstera. We wnętrzu jest miejsce do spania dla dwóch osób, miejsce na rower oraz pokładowe biuro z dostępem do Internetu.
- SpaceTourer The Citroënist Concept świadczy o dynamicznym rozwoju Citroëna na rynku kamperów, na którym marka odnotowała w 2018 roku wzrost na poziomie 71%, umacniając w ten sposób drugą pozycję.

DYNAMICZNY ROZWÓJ MARKI NA RYNKU KAMPERÓW

Marka Citroën zajęła w 2018 roku drugie, mocne miejsce na europejskim rynku kamperów. Spośród wszystkich producentów samochodów odnotowała najwyższy wzrost w ciągu ostatnich czterech lat.

Citroën ma obecnie ponad 10% udziału w rynku europejskim w tym segmencie i szczyci się ponad 71-procentowym wzrostem liczby zarejestrowanych pojazdów. SpaceTourer, który jest idealną bazą do różnego typu zabudów, ma swój znaczący udział w tym wzroście. SpaceTourer The Citroënist Concept jest wierny 100-letniej historii popularnej marki, dla której zawsze nadrzędnym celem było zapewnienie mobilności i możliwość ucieczki od codzienności jak największej grupie użytkowników. Model symbolizuje dynamikę rozwoju Citroën w segmencie kamperów.

WIĘKSZA MOBILNOŚĆ ORAZ INTELIGENTNA PRZESTRZEŃ DO PRACY I WYPOCZYNKU Z ZACHOWANIEM ŁĄCZNOŚCI ZE ŚWIATEM

Nazwa „The Citroënist” wyraża wszystkie kluczowe cechy marki, z jej przebojową stylistyką i obietnicą najwyższego komfortu. Jest ukłonem w stronę fanów Citroëna, który jest najczęściej kolekcjonowaną marką na świecie. Nazwa idealnie pasuje do tego nowoczesnego vana z wyjątkowym charakterem, który umożliwia wypady na łono natury w komfortowych warunkach. Dzięki niemu ucieczka od codzienności samochodem lub rowerem i mobilna przestrzeń do życia i pracy z zachowaniem stałej łączności ze światem stają się możliwe.