SZUKAJ



Jeśli chcesz otrzymywać od Citroën Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Citroën Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Citroën Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Przejdź dalej

Marka

PSA Retail uruchamia pierwszą w Europie Self-Reception w obsłudze posprzedażnej

26/11/2018. Kategoria: Marka

W dwóch pilotażowych serwisach - w Massy-Palaiseau (departament Ile de France) i w Marsylii (departament Provence-Alpes-Cote d'Azur), uruchomiony zostanie system Self-Reception, by z udziałem klientów sprawdzić nieograniczony dostęp do obsługi najwyższej jakości poza godzinami pracy serwisów koncesjonerów.

Większa elastyczność, większe bezpieczeństwo i szersza obsługa klienta. W ramach bieżącej obsługi punkty automatycznej recepcji umożliwiają pozostawienie i odebranie samochodu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu oraz zapłatę za usługi w specjalnym wpłatomacie.


Poszerzenie cyfryzacji obsługi posprzedażnej, pozostając w awangardzie transformacji systemu dystrybucji towarów i usług. Dzięki tej usłudze doradcy serwisowi będą mogli poświęcić więcej czasu klientom, których samochody wymagają czynności bardziej złożonych technicznie.

 

Self-Reception to projekt realizowany przez Business Lab Groupe PSA wraz z PSA Retail oraz markami Peugeot i Citroën. Zadaniem Business Lab jest odnajdywanie, testowanie i przekształcanie kolejnych możliwości biznesowych w działalność operacyjną Grupy.