SZUKAJ



Jeśli chcesz otrzymywać od Citroën Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Citroën Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Citroën Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Przejdź dalej

Marka

LINDA JACKSON Z TYTUŁEM „MANBEST 2018”

31/10/2018. Kategoria: Marka

Linda Jackson, dyrektor generalna marki Citroën została uhonorowana przez europejskie jury plebiscytu Autobest tytułem MANBEST (MANager BEST) 2018 roku.

„Ta prestiżowa nagroda jest dla mnie ogromnym zaszczytem. Czuję się bardzo dumna, ponieważ jest ona również dowodem uznania dla wspaniałych dokonań moich współpracowników. Przez ostatnie cztery lata skupialiśmy się na dostosowaniu marki do oczekiwań klientów i w ciągu niecałych dwóch lat odnowiliśmy gamę naszych modeli”. Linda Jackson.

Linda JACKSON (59 lat) jest absolwentką MBA na uniwersytecie Warwick w Wielkiej Brytanii. Karierę w branży motoryzacyjnej rozpoczęła w 1977 roku w MG Rover Europe, gdzie pełniła szereg funkcji, w tym dyrektor generalnej na Francję w latach 2000-2003. Karierę w Citroënie rozpoczęła w 2005 roku na stanowisku dyrektor finansowej w brytyjskim oddziale Citroëna, a następnie we francuskim (2009 - 2010). W lipcu 2010 r. została powołana na stanowisko dyrektor generalnej Citroëna na Wielką Brytanię i Irlandię. Od 1 czerwca 2014 roku Linda JACKSON jest dyrektor generalną marki Citroën.

W czerwcu tego roku Linda Jackson otrzymała również nagrodę „Great British Woman” przyznawaną przez brytyjskie czasopismo Autocar.

W pierwszym półroczu 2018 Citroën odnotował 9-procentowy wzrost sprzedaży na świecie, a także rekordowy poziom sprzedaży w ciągu ostatnich siedmiu lat w Europie i 50-procentowy wzrost na rynku chińskim.