Jeśli chcesz otrzymywać od Citroën Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Citroën Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Citroën Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Przejdź dalej

Marka

CITROËN NA MIĘDZYNARODOWYM SALONIE SAMOCHODOWYM W PARYŻU 2018

28/09/2018. Kategoria: Marka

GWIAZDA NA STOISKU CITROËNA NA MIĘDZYNARODOWYM SALONIE SAMOCHODOWYM W PARYŻU 2018 - NOWY SUV C5 AIRCROSS POKAZUJE NOWĄ „TWARZ” MARKI CITROËN I ZAPOWIADA OFENSYWĘ SAMOCHODÓW Z NAPĘDEM HYBRYDOWYM PLUG-IN

Na Międzynarodowym Salonie Samochodowym, który odbędzie się od 4 do 14 października 2018 w Paris Expo Porte de Versailles, Citroën pokaże nową „twarz” zgodną z hasłem marki „Inspired by You”. Zaprezentuje się jako:

⇒Marka dysponująca nową, atrakcyjną i spójną gamą obejmującą 6 modeli wprowadzonych na rynek w niespełna dwa lata, która zdynamizowała sprzedaż. Wspólnym mianownikiem nowych modeli jest wyróżniająca się stylistyka i wyjątkowy komfort, który jest efektem programu Citroën Advanced Comfort®. Flagowym modelem marki jest Nowy SUV C5 Aircross, produkowany we Francji, którego światowa premiera będzie miała miejsce na salonie.

⇒ Marka popularnych samochodów, która rozpoczyna pierwszy etap ofensywy zmierzającej do elektryfikacji całej gamy od światowej premiery Nowego SUV-a Citroëna C5 Aircross Hybrid Concept.

⇒ Marka kultowa, która w 2019 roku będzie obchodziła 100-lecie istnienia oraz 70-lecie modelu 2CV i która współpracuje z innymi ikonami stylu jak Jean-Charles de Castelbajac i ELLE lub sportu jak Rip Curl.

⇒ Marka innowacyjna, która pragnie zapewnić klientom doświadczenie przyjaznego i bezproblemowego kontaktu poprzez architekturę swojego stoiska, która tworzy komfortową przestrzeń, podobnie jak jej punkty sprzedaży (La Maison Citroën) czy oferowane usługi (Citroën Advisor, okulary SEETROËN, itp.).