Jeśli chcesz otrzymywać od Citroën Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Citroën Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Citroën Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Przejdź dalej

Marka

Citroën C4 Picasso- 500 000 sprzedanych egzemplarzy

20/10/2017. Kategoria: Marka

Citroën C4 Picasso i Grand C4 Picasso to duet minivanów wprowadzony na rynek w 2013 r. i unowocześniony jesienią 2016 r., który potwierdza swój sukces z liczbą ponad pół miliona sprzedanych egzemplarzy na całym świecie.

Liczba sprzedanych modeli Citroëna C4 Picasso przekroczyła w ciągu zaledwie 4 lat pół miliona egzemplarzy. Jest to prawdziwy sukces handlowy tego modelu.

Druga generacja C4 Picasso skonstruowana, jako pierwszy model Grupy na platformie modułowej EMP2, została wprowadzona na rynek w czerwcu 2013 r. w wersji pięcioosobowej, a we wrześniu 2013 r. w wersji siedmioosobowej („Grand C4 Picasso”). Unowocześniono ją w 2016 r., między innymi poprzez wprowadzenie nowych technologii: nowego ekranu dotykowego, systemu nawigacji 3D z rozpoznawaniem głosu, zdalnego otwierania tylnej klapy, systemu rozpoznawania znaków drogowych, aktywnego regulatora prędkości z funkcją stop i całym szeregiem systemów wspomagania prowadzenia, które pozwoliły Citroenowi C4 Picasso zostać pierwszym modelem Grupy PSA, który jest testowany od dwóch lat jako pojazd autonomiczny.

Atuty produktowe sprawiają, że model C4 Picasso pozostaje wzorcem w klasie minivanów i oferuje to, co najlepsze w tym segmencie. C4 Picasso jest prawdziwym ambasadorem programu „Citroën Advanced Comfort”. Łączy przestronność, modularność i komfort, zapewniając dobre samopoczucie pasażerów. Ma panoramiczną przednią szybę, niezależnie regulowane tylne siedzenia, przedni fotel pasażera z elektrycznym podnóżkiem, itp. Wyróżnia się również dynamizmem dzięki skutecznym i wydajnym silnikom, wysokoprężnym BlueHDi i benzynowym PureTech oraz automatyczną skrzynią biegów najnowszej generacji (EAT6).

Tym samym każdego roku Citroën C4 Picasso udowadnia swoją atrakcyjność, między innymi za sprawą:
- obecności na 3 flagowych rynkach: Francji (nr 1), Hiszpanii (nr 2) i Wielkiej Brytanii (nr 3),
- ponad 80% sprzedanych modeli w najwyższych wersjach wyposażenia („Feel” i „Shine”),
- prawie 45% sprzedanych modeli z automatyczną skrzynią biegów EAT6.